Известие

Collapse
No announcement yet.

За тия дето са си резнали пин 15....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от rudoni Покажи съобщение
    това е наистина така, но трябва да се задържат на 850. а те играят до 1300-1350 и надолу до750-850.отскоро се занимавам с този модел и ми прави неприятното впечатление, че много колеги се оплакват от този проблем.асо става дума за компенсация - е много висока! нещо друго е !? най мнго се съмнявам в пълненето с ГС и смесообразуването и от там заблуда на ЛЗ която коригира този процес .търся връзката :въздух- ЛЗ-ккатализатор- ауспух!проверете си колите като ги форсирате с помоща на някой приятел и вие на ауспуха преценете ,дали струята газове които излизат , отговарят приблизително на форсажа! това са 2000 сс.
    Незнам дали отговаря, но като е на място напрово почти не духа и съм сравнявал с други коли доста струя излиза на обороти като си е, после даваха форсаж и си излиза яка струя ма на място почти не духа
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Аз гледам че се мота някакъв точно над пробката за наливане на маслото на ск. кутия....той за какво е?????
      Скорост?
      Ами я направи една снимка ам си мисля, че говориш за Даткчик на колянов вал
      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Аз гледам че се мота някакъв точно над пробката за наливане на маслото на ск. кутия....той за какво е?????
        Скорост?

        да светне лампата на задна скорост

        ето ти снимка ако говориш за този
        Attached Files
        Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
          да светне лампата на задна скорост

          ето ти снимка ако говориш за този
          Мда, баш за нея - че това за задната скорост ли е бре - баси.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Мда, баш за нея - че това за задната скорост ли е бре - баси.....
            Да за нея е
            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

            Comment


            • #66
              Баси......точно това е темата

              Comment


              • #67
                ама къде са колегите където мериха?ако колата е с АБС инфото се взима от него , ако е без - от кутията. ама алфа без АБС...........?и какво стана с мененето на оборотите? някой оправи ли ги ? моя авер май свикна с това и го гледам нещо непукис го раздава , ама мене ме дразни това!извинявайте за тона!

                Comment


                • #68
                  Такааааа...
                  13 волта на място показа осцилоскопа
                  В движение високото ниво си остана 12 в. а ниското около 0.8 в.

                  Мерихме моята която по принцип клати.... ама като закачихме 15 пин не клатеше.

                  Днеска почна да клати и на светофара докато си чаках на червеното се сетих че с колегата коментирахме една букса която влиза в бушоните.... бутнах я на запалена кола .....
                  Тръгвам и О ЧУДО не клати обороти.....
                  Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                  Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                  Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                  Comment


                  • #69
                    e, това вече е ново! ако може снимай я и я покажи тази мизерия , или поне подробно опиши къде се намира.

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от XaBu4ko Покажи съобщение
                      Такааааа...
                      Днеска почна да клати и на светофара докато си чаках на червеното се сетих че с колегата коментирахме една букса която влиза в бушоните.... бутнах я на запалена кола .....
                      Тръгвам и О ЧУДО не клати обороти.....
                      В кои бушони от всичките?
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #71
                        Дай снимки
                        http://www.youtube.com/watch?v=GkWOB...eature=related

                        99г 156 1.8ts

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                          и някой знае ли:
                          тази грешка ще се самоизтрие ли като е включен или трябва да се трие принудително
                          Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                          Мисля ,че не,но не съм сигурен.По добре ако имаш възможност си ги зачисти .Някой по-запознат да сподели все пак......
                          днес проверих дали имам грешка от това че си бях изключил (и след това отново включил) пин 15 - е няма грешка. Вероятно се е самоизтрила.
                          Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                          Comment


                          • #73
                            Режете смело , това е лекарството . РАБОТИ!!!!!!!!!!!
                            Alfa romeo 156 1.8TS 98г.

                            Comment


                            • #74
                              Аз оня ден откачих...... купих 2 флакона контактен спрей и де що има букса - отваряне и обилен душ..... Имаше букси с доста мизерии вътре....

                              Резултат - клатенето на 90 % изчезна , не забива обороти ( на място като дам газ след това си слиза плавно до към 800 оборота без колебание ) , паленето сутрин се подобри.

                              Обърнах внимание също така че на 3-4 букси кабелите точно преди буксата са огънати,сплескани..... и 100% има и някой който прави магарии.....

                              Сега от време на време поклаща обороти ама от порядъка на 100-тина оборота........

                              А ако колата позаклати по-сериозно оборотите отварям капака бутам 3-те букси и заспива......
                              Attached Files
                              Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                              Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                              Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                              Comment


                              • #75
                                И аз резнах кабелчето преди да сменя препоръчваните от сервизите части и най-вече след като прочетох в английският форум, че проблема с оборотите при 156 цата е софтуеърен и решаваното му е далеч по-скъпо от резването на същият този пин 15. Колицата си върви чудесно и хубаво, че не се набутах с пари за да сменям моторчета дебитомери и какво ли още не.
                                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                                Comment

                                Working...
                                X